§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Higiena Myślenia, dostępny pod adresem internetowym https://higienamyslenia.pl, prowadzony jest przez Alicja Nowak HIGIENAMYSLENIA.PL, ul. Mieszka I 94 m. 1, 05-230 Kobyłka, NIP 5272613297 REGON 367535596.
- Sklep sprzedaje materiały cyfrowe, w tym pliki PDF oraz dostęp do artykułów premium do samodzielnej psychoedukacji dostępnych w zamkniętej, udostępnianej odpłatnie strefie portalu.
§2 Definicje
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu.
- Produkt Cyfrowy – produkt niebędący rzeczą materialną, dostarczany elektronicznie w formie pliku PDF lub jako dostęp do zamkniętej części serwisu z treściami premium.
§3 Składanie zamówień
- Zamówienia na Produkty Cyfrowe można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez stronę internetową Sklepu.
- Realizacja zamówienia następuje po dokonaniu płatności.
- Dostawcą płatności jest firma Blue Media (Autopay). Płatność za produkty jest możliwa w formie szybkich płatności BLIK oraz szybkich przelewów online.
§4 Dostawa
- Dostawa Produktów Cyfrowych odbywa się poprzez przesłanie na adres e-mail Klienta linku do pobrania pliku PDF lub instrukcji dostępu do zamkniętej części serwisu.
- Sklep zobowiązuje się dostarczyć Produkt Cyfrowy niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.
- W przypadku zakupu usług (sesje indywidualne TRE stacjonarnie, online oraz sesje grupowe) sesja odbędzie się ustalonym wspólnie terminie (przez kalendarz rezerwaci terminów na stronie lub ustalenia telefoniczne – tel. 796 754 076 lub mailowe alicja@higienamyslenia.pl)
§5 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku Produktów Cyfrowych, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko do momentu rozpoczęcia procesu dostarczania treści cyfrowych.
- Odstąpienie od umowy jest możliwe poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Sklepu.
§6 Reklamacje i zwroty
- Reklamacje dotyczące dostępności i jakości Produktów Cyfrowych można składać na adres e-mail Sklepu.
- Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
§7 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w wyznaczonym przez Sklep terminie, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego regulaminu.